GOTCHA FIND Y0U ! Hey , k0rang tau tak bace diary orang tu tak el0k . Ni kire b0le kne saman tau . HAHA . Cuak pun . Act , ni bukan diary lah . Alang mak lang dah bace , k0ntiniu lah . Tak marah pun . Apeape pun d0nt f0rget to be my pill0w . Oh , n0 ! my f0llowers . Okaay lah , thank y0u and l0ve y0u babeyh :D

~m0st welc0me t0 y0u out there's~

~m0st welc0me t0 y0u out there's~

Sunday 18 December 2011

_ HAHA . kau memang c0mel macam ..._

ASSALAMUALAIKUM  kepada si blogger tegar ! and readers to0 .

wh0a ! sakit tak mate dengan warne ijau *_0

ape kate , arini kite serikan ari dengan warne ijau .
suke takk ? suke tak ?
HAHA . biul ape 0tak aku nih . xD

sebab ape aku pilih ijau , bukan sebab aku ni firqah satria yang menang dulu tu lah .
cehh , bangge puleek dah ! aissh , dosedosedose ! 

ni TOYOL punye kes lah .
aissh , mane ade rumah aku kena mas0k t0y0l lah .
ahah ^^ . nak tanye dulu ni .
ermm , k0rang dah tg0k ke belom cite ni  ?


jawab dalam atiey je lew .= ='

aku baru teng0k petang tadi at astro pess ! 
tau lah aku tak up-to-date cam k0rang . sampai hati kan :(
tapi takpe lah . ade aku kesssah !
feeling aku mse tg0k cite ni kan , besh + sedih = kelakar . tauu :O

then , teringat pulaak dah at membe aku yang comey l0tey ni .
at sk0la orang panggil die ni ABEN aka AYOL .

          memperkenalkan aksi toy0l  pixca alaf baru  !                                                                                         

comel tak ? comel tak ?
aku bun0h sape kate die tak c0mel !
huhu . kejam nye d0hh ,

sape lah yang bubuh name glamour die ni .
kesian dehh . tapi kan , macam kiut lah pulaak .

aduhai . siape terg0da nih ? angkat tangan macam saaya . YEEHA .

kasi sini reas0n sebab ape k0rang call him like that .
 MUNGKINKAH ?

                        #die kecik seperti t0yol .
                  #die ske pakai baju melayu warne hijau t0yol .
            #die c0mel like t0yol . ATAUPON 
        #DIE SEMEMANG NYE TOY0L !!! 

  aku tak tau nape lah kan . mse aku tengah syi0k teng0k ALAMAK, TOYOL tu 
bole teringat at kau . maybe ridu lah kud . 
*yulk ! sumpah geli . apetah yang aku merepek ni .
pulaaaak dah ! luahan prasaan ke ? eh , adekah aku terlebih ?
biasa lah kerana aku lah stay-c ! ALAMAK , TERLEBIH SUDAH ~

HEY kengkawan , we juz friend . what are y0u sayin' . 

#s0rilah kalau aku ter0ver meyh . biaselah maknusie kan . then , tak dapat aku bayangkan lah kalau aben pun cam tu . adeh ! bole penink pale 0den ~





No comments:

Post a Comment