GOTCHA FIND Y0U ! Hey , k0rang tau tak bace diary orang tu tak el0k . Ni kire b0le kne saman tau . HAHA . Cuak pun . Act , ni bukan diary lah . Alang mak lang dah bace , k0ntiniu lah . Tak marah pun . Apeape pun d0nt f0rget to be my pill0w . Oh , n0 ! my f0llowers . Okaay lah , thank y0u and l0ve y0u babeyh :D

~m0st welc0me t0 y0u out there's~

~m0st welc0me t0 y0u out there's~

Monday 19 December 2011

~ what the purp0se of this day? ~

hai semuanya . eh , NO . aku islam lagi . anda islam tak ? kalau ye , ASSALAMUALAIKUM .

act , at sini nak lah jugak ucapkan thank yaaw very mash at membe fesbuking tu sebab wish my birthday .k0raaang , nak hadiah boleh tak ? takpa lah kalau tak mampu . :(  tak mintak lebih pun . just d0akan lah aku dapat 10A dalam SPM . tu je , okaay ~


di suatu sub0h yang hening lagi pening ... ahaks :O
mase aku bangun pagi tadi . gaye aku lebih kurang macam ni lah . terbaek dari ladang wo0k ! k0rang pun tau kan sebab ape . yup , t0day is my birthday ! that's why aku jadik camni . teng0k f0n . WOW ! thats great . ahaa~



segala nya telah settle ! sampai petang aku teng0k tiwi je .

then , muke aku jadi macam ni bile munc0l nye petang


mane tak nye . tengah sesedap aku mandi , dengar at luar orang bagi salam . takde lah aku jawab kaan :D apelagi , bapak aku lah pegi neng0k . aku dengar s0und bro0mbro0m m0tor dah blah . dah tu bapak aku pulaak panggil . pelik gak aku , lame bet0l orang tua ni sembang dgn mat m0to tu . siap je mandi , camni lah muke (muke je tau . badan bukaaan !) aku bile teng0k ade surat daripada JABATAN LATIHAN KHIDMAT NEGARA ! walaweyh , siap terletak chantek atas meja study aku tuh . HADIAH yang tak disangkesangke lah katekan .

then otak aku bercelaru nak fikir amik PLKN ke STAM ? rancang nak amik du0duo sebab inc0me lumayan beb . tapi , takkan lah ....



VS






 THEN ,
 the perkare yang aku paling takut arini ialah nak keluar dari rumah . maklumlah birthday gurl .safety first ! k0rang tau tak aku ni meny0rok macam nii skali tau .


c0mel tak aku ? heh :D ermm , k0rang pelik tak tetibe je sedare k0rang ajak main badmint0n . bagi aku pelik lah . selalu nye diorang ni main , bukan ingat orang pun tau . ni yang aku tetibe pelik sangad . ermm , yang penting ade helah lah ni . then , aku kasi alasan "sorilah , aku mane main badminton " *padahal aku ni jaguh bhaaai . mase tu lah tuptup KANTOI at aku , aku tanye sedare aku ni . "ape bende putihputih at tangan kau tuh " sambil gelak . fuhh , lega aku rase time tu . but , shitt di0rang masuk bilik aku and sepaikan tepung tu at aku yang ade at atas katil yang tengah berselubung ni , nasib lah sikit je . eii , aku tak tau lah ape jadi at aku kalau keluar tadi . agakagak nye jadik kek orang yang tinggal mase tuk dimasak je . apep0n . ALHAMDULILLAH terlepas bala . ngeh3 ...


grr~ GERAM pulaak rase nye sebab aku tak dapat freecall . yang ade free misk0l . umpph , hampeh t0l lah . ni sebab mak aku beli sim ni atas name die lah ni . melepas aku nak k0l orang . takpa lah , k0rang kasi aku number k0rang . nanti bile aku beli sim baru , aku call k0rang sampai telinge k0rang kebas . amacam ? sakit wo0 . aihara am0re ( cube tekan name die ) penah wat at aku camtu time birthday die tau . tau tak ape jadi at telinge aku >>>>


:: seminggu kebas + kejang + kemerahan = bernanah .
HAHA . SEMBANG JE LAH . 


#oke lah . time jadi fesbuker pulaaaak .



No comments:

Post a Comment